środa, 18 maja 2016

Modlitewnik "Pryjdite, pokłonimsia" cz. 11 (Akatyst do Pana naszego Jezusa Chrystusa)






Кондак 1
Непереможний Владарю і Господи, ада переможцю, я, врятований від вічної смерти, похвалу виписую Тобі, творіння і раб твій, але Ти, що маєш милосердя несказанне, від усяких бід визволи мене, що взиває:
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене.

Ікос 1
Ангелів Творче і Господи сил небесних, оживи мій кволий розум і язик на прославу твого пресвятого імени, як колись Ти ожив слух і язик глухому й недорікому, і той заговорив, ось так взиваючи:
Ісусе пречудний, Ти подив для ангелів;
Ісусе всесильний, Ти рятунок для прародичів;
Ісусе пресолодкий, Ти хвала для патріярхів;
Ісусе преславний, Ти потуга для володарів;
Ісусе улюблений, Ти пророцтв усіх здійснення;
Ісусе предивний, Ти для мучеників сила;
Ісусе претихий, Ти для монахів радість;
Ісусе премилостивий, Ти для священиків насолода;
Ісусе премилосердний, Ти для посників витривалість;
Ісусе пресолодкий, Ти для побожних потіха;
Ісусе пречистий, Ти для дівственних чистота;
Ісусе предвічний, Ти для грішників спасення.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!
Кондак 2
Побачивши в гірких сльозах вдовицю, Ти змилосердився над нею, Господи, та ЇЇ сина, що несли до гробу, воскресив; тож зглянься й наді мною, Чоловіколюбче, і душу мою, гріхами вбиту, воскреси, бо вона взиває: Алилуя!
Ікос 2
Тайну незбагненну збагнути бажаючи, Пилип сказав: “Господи, покажи нам Отця”. А Ти йому на те: “Так довго пробув Ти зі мною та й ще не пізнав, що Отець у мені, а я в Отці?” Тож, недослідимий, і я зі страхом взиваю до Тебе:
Ісусе, Боже предвічний;
Ісусе, царю пресильний;
Ісусе, Владико довготерпеливий;
Ісусе, Спасе премилостивий;
Ісусе, хоронителю мій предобрий;
Ісусе, очисти мене з гріхів;
Ісусе, прости мені злочини мої;
Ісусе, даруй мені провини мої;
Ісусе, надіє моя, не опусти мене;
Ісусе, помоче моя, не відкинь мене;
Ісусе, Творче мій, не забудь мене;
Ісусе, пастирю мій, не дай заблукати мені.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!

Кондак 3
Силою всевишньою, Ісусе, Ти обгорнув апостолів, що перебували в Єрусалимі; І мене, позбавленого добрих діл, обгорни теплотою твого Святого Духа та дозволь співати Тобі з любов’ю: Алилуя!
Ікос 3
Маючи великі скарби милосердя, Ти кликав до себе, Ісусе, митарів, і грішників, і поган; не погорди ж мною, що так дуже до них подібний, та, як миро дорогоцінне, прийми оцю пісню:
Ісусе, сило непереможна;
Ісусе, милосте безмежна;
Ісусе, красото пресвітла;
Ісусе, любове невимовна;
Ісусе, Сину Бога живого;
Ісусе, помилуй мене, грішного;
Ісусе, вислухай мене, в пороках зачатого;
Ісусе, очисти мене, у гріхах народженого;
Ісусе, навчи мене нікчемного;
Ісусе, просвіти мене темного;
Ісусе, очисти мене оскверненого;
Ісусе, випровадь з манівців мене, заблуканого.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!
Кондак 4
Бурею глибоких сумнівів охоплений, став Петро потопати, але, побачивши Тебе, Ісусе, як у людській подобі Ти йдеш по воді, пізнав у Тобі правдивого Бога і, врятований Твоєю рукою, промовив: Алилуя!
Ікос 4
Почув сліпий, що Ти, Господи, ідеш попри нього дорогою, і став благати Тебе:
Ісусе, Сину Давидів, помилуй мене! І Ти прикликав його до себе і відкрив йому очі; просвіти ж милістю своєю духовні очі серця мого і цілого мене просвіти, бо взиваю до Тебе й мовлю:
Ісусе, висот небесних Творче;
Ісусе, людей відкупителю;
Ісусе, пекельних сил переможцю;
Ісусе, всякого сотворіння прикрасителю;
Ісусе, душі моєї утішителю;
Ісусе, ума мого просвітителю;
Ісусе, серця мого радосте;
Ісусе, тіла мого здоров’я;
Ісусе, Спасе мій, спаси мене;
Ісусе, світло моє, просвіти мене;
Ісусе, від усяких мук звільни мене;
Ісусе, спаси мене негідного.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!
Кондак. 5
Богоплинною Твоєю кров’ю Ти нас відкупив колись, Ісусе, від законного прокляття, тож вирятуй із тенет, що в них заплутує диявол пристрастями тілесними, приманами облудними і оспалістю погубною, нас, що співаємо Тобі: Алилуя!
Ікос 5
Коли діти єврейські побачили в людській постаті того, хто рукою своєю сотворив чоловіка, і пізнали в ньому Господа, галузками зеленими хвалу йому віддати поспішили, співаючи: Осанна! А ми пісню Тобі приносимо, взиваючи:
Ісусе, Боже правдивий;
Ісусе, Сину Давидів;
Ісусе, царю преславний;
Ісусе, агнче непорочний;
Ісусе, пастирю предивний;
Ісусе, хоронителю в дитинстві моїм;
Ісусе, опікуне в юності моїй;
Ісусе, похвало в старості моїй;
Ісусе, надіє в смерті моїй;
Ісусе, життя по смерті моїй;
Ісусе, розрадо моя на суді твоїм;
Ісусе, Ти прагнення моє, не застидай мене тоді.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!
Кондак. 6
Здійснюючи пророцтва і слова богонатхненних вістунів, Ти з’явився на землі, Ісусе, і, хоч невмістимий, Ти примістився і жив між людьми, і всі терпіння наші на себе взяв. Тож ми, уздоровлені ранами твоїми, навчилися співати: Алилуя!

Ікос 6
Освітило всесвіт світло Твоєї правди і розвіяло диявольську облуду, бо божища поганські, Спасе наш, не встоялися перед силою Твоєю, і попадали; а ми, доступивши спасення, взиваємо до Тебе:
Ісусе, Ти правда, що облуду проганяє;
Ісусе, Ти світло, що від усякого світла ясніше;
Ісусе, Ти цар, що силу всіх перемагаєш;
Ісусе, Боже всемилостивий;
Ісусе, Ти хліб живий, насити мене голодного;
Ісусе, Ти джерело розуму, напій мене спрагненого;
Ісусе, Ти вбрання весільне, вбери мене тлінного;
Ісусе, покрове радости, покрий мене негідного;
Ісусе, подателю просящим, дай і мені сльози за мої гріхи;
Ісусе, Ти здобуток для всіх, що Тебе шукають, здобудь і мою душу;
Ісусе, Ти відчиняєш тим, що стукають, відчини й моє серце окаянне;
Ісусе, відкупителю грішників, очисти мене з гріхів моїх.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!
Кондак 7
Маючи відкрити тайну, споконвіку приховану, Ти дав себе вести, Ісусе, як та овечка на заріз і як ягня, що під руками стрижія мовкне; але як Бог Ти з мертвих воскрес, і в славі на небо вознісся, і підніс із собою всіх нас, що співаємо: Алилуя!
Ікос 7
Дивний твір показав Творець, коли прийшов між нас, божественно втілений від Діви; з гробу воскрес без нарушення печаті і до апостолів через замкнені двері з тілом увійшов; тож, подивляючи це, співаємо:
Ісусе, Слово невимовне;
Ісусе, Слово неспоглядне;
Ісусе, сило недосяжна;
Ісусе, мудросте незглибима;
Ісусе, божество незбагненне;
Ісусе, державо безмірна;
Ісусе, царство непереможне;
Ісусе, володарство безконечне;
Ісусе, потуго найвища;
Ісусе, власте віковічна;
Ісусе, Творче мій, уласкав мене;
Ісусе, Спасе мій, спаси мене.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!
Кондак 8
Бачачи, як чудодивно Бог вочоловічився, віддалімся від марного світу і думками звернімся до божественного, бо ж на те Бог зійшов на землю, щоб і нас до неба піднести, і ми йому співаємо: Алилуя!
Ікос 8
Увесь був на землі, але й неба не покинув був безмірний Бог, коли за нас добровільно страждав і смертю своєю нашу смерть умертвив, а воскресенням своїм життя дарував усім, що співають:
Ісусе, Ти насолода серця;
Ісусе, Ти кріпость тіла;
Ісусе, Ти світлість духа;
Ісусе, Ти бистрота розуму;
Ісусе, Ти радість совісти;
Ісусе, Ти надія певна;
Ісусе, Ти пам’ять віковічна;
Ісусе, Ти похвала найвища;
Ісусе, Ти слава моя велична;
Ісусе, Ти прагнення моє, не відкинь мене;
Ісусе, пастирю мій, віднайди мене заблуканого;
Ісусе, Спасе мій, спаси мене.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!
Кондак 9
Усі ангельські сили безнастанно прославляють у небі пресвяте ім’я Твоє, Ісусе, співаючи: Свят, свят, свят. А ми, грішні на землі, тлінними устами співаємо: Алилуя!
Ікос 9
Бачимо, що промовці велемовні, наче риби, німі перед тобою, Ісусе, Спасе наш, бо не спроможні пояснити, як то Ти воднораз і Бог, і чоловік правдивий. А ми, подивляючи це таїнство, з вірою взиваємо:
Ісусе, Боже предвічний;
Ісусе, царю над царями;
Ісусе, володарю над володарями;
Ісусе, судде живих і мертвих;
Ісусе, надіє безнадійних;
Ісусе, потіхо засмучених;
Ісусе, славо вбогих;
Ісусе, не осуди мене за вчинки мої;
Ісусе, по милості твоїй очисти мене;
Ісусе, віджени оспалість від мене;
Ісусе, просвіти мої думки сердечні;
Ісусе, дай мені пам’ятати про смерть.
Ісусе; Сину Божий, помилуй мене!
Кондак 10
Світ спасти бажаючи, прийшов Ти, Сходе від усіх сходів сонця, до темного заходу єства нашого та й упокорився аж до смерти: тому ім’я Твоє прославилося понад усяке ім’я, та й від усіх колін небесних і земних Ти чуєш: Алилуя!
Ікос 10
Предвічний царю, Утішителю, Христе правдивий, очисти нас від усякої скверни, як Ти був очистив десять прокажених, і оздорови нас, як Ти був оздоровив грошолюбну душу митаря Закхея, щоб ми покірно взивали до Тебе:
Ісусе, скарбе нетлінний;
Ісусе, багатство незліченне;
Ісусе, поживо живлюща;
Ісусе, напитку невичерпний;
Ісусе, убогих одіння;
Ісусе, вдовиць обороно;
Ісусе, сирітський захисте;
Ісусе, працюючих помоче;
Ісусе, подорожніх провідниче;
Ісусе, мореплавців керманичу;
Ісусе, затишку серед бурі;
Ісусе, Боже, піднеси мене з упадку.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!
Кондак. 11
Пісню благальну приношу Тобі я, негідний, і, як ханаанка, взиваю до Тебе:
Ісусе, помилуй мене! Це ж не дочка, а тіло моє пристрастями люто шаліє і паліє жадобою: тож оздорови мене, що співає Тобі: Алилуя!
Ікос 11
Світлодайного світильника для тих, що в темряві незнання перебувають, спершу Павло переслідував Тебе, але, почувши твій голос богомудрий, умить просвітився душевно; просвіти ж так само темні очі душі моєї, бо взиваю до Тебе:
Ісусе, царю мій всесильний;
Ісусе, Боже мій всемогутній;
Ісусе, Господи мій пребезсмертний;
Ісусе, Творче мій преславний;
Ісусе, наставниче мій предобрий;
Ісусе пастирю мій прещедрий;
Ісусе, Владико мій премилостивий;
Ісусе, Спасе мій премилосердний;
Ісусе, просвіти почування мої, притемнені пристрастями;
Ісусе, оздорови тіло моє, гріхами оструплене;
Ісусе, очисти розум мій від помислів марних;
Ісусе, захорони серце моє від пожадань нечистих.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!

Кондак 12
Обдаруй ласкою мене, Ісусе, усіх довгів простителю; і прийми мене каянника, як прийняв Ти Петра, що відрікся був Тебе, і приклич мене оспалого, як колись Ти прикликав Павла, що переслідував Тебе, і вислухай мене, що співає Тобі: Алилуя!
Ікос 12
Оспівуючи Твоє вочоловічення, величаємо Тебе всі і віримо разом з Тобою, що Ти є Господь і Бог, що з Отцем царюєш і що будеш судити живих і мертвих. Отоді дозволь-мені стати по твоїй правиці, бо я взиваю до Тебе:
Ісусе, царю предвічний, помилуй мене;
Ісусе, квіте запашний, пахощами твоїми наповни мене;
Ісусе, теплото премила, огрій мене;
Ісусе, святине відвічна, освяти мене;
Ісусе, ризо світла, прикраси мене;
Ісусе, перлино дорогоцінна, осіяй мене;
Ісусе, самоцвіте коштовний, опромінь мене;
Ісусе, сонце правди, освіти мене;
Ісусе, світло пресвяте, осяй мене;
Ісусе, від немочі тіла і духа вирятуй мене;
Ісусе, з рук ворожих визволь мене;
Ісусе, від огню невгасимого та від інших мук вічних звільни мене.
Ісусе, Сину Божий, помилуй мене!
Кондак 13
О, пресолодкий і всещедрий Ісусе, прийми нині оцю маленьку молитву нашу, так як Ти прийняв дві вдовині лепти, та й охорони людей твоїх від ворогів видимих і невидимих, від наїзду чужинців, від недуг і голоду, від усякої журби і рани смертельної та звільни від прийдешньої муки всіх, що співають Тобі: Алилуя!
Молитва до Господа нашого Ісуса Христа
Тобі, Господи, єдиному благому, незлопам’ятному, ісповідую гріхи мої. До Тебе припадаю, недостойний, співаючи: Согрішив я, Господи, согрішив, і недостойний я споглянути на висоту небесну через множество неправд моїх.
Але, Господи, даруй мені сльози умилення, єдиний благий і милостивий, щоб ними я умолив Тебе і очистився перед кінцем від усякого гріха. Страшне бо і грізне місце маю пройти, коли розлучуся з тілом, і стріне мене множество мрячних і нелюдських демонів, і ніхто не поспішить на поміч і не збавить.
Тому припадаю до Твоєї благости – не передай мене кривдникам, щоб не похвалилися мною вороги мої, благий Господи, і щоб не сказали: Прийшов Ти до рук наших і нам Ти переданий. Ні, Господи, не забудь щедрот твоїх, і не воздай мені за беззаконнями моїми, і не відверни лиця твого від мене. Але радше Ти, Господи, накажи мене милістю і щедротами, а ворог мій нехай не радіє мною, але погаси погрози його на мене і знищ усе його діяння, і покажи мені до Тебе путь бездоганну, благий Господи. Бо хоч я і згрішив, не прибіг я до іншого лікаря і не простягнув руки моєї до чужого бога.
Тож не відкинь моління мого, але вислухай мене Твоєю благістю, і утверди моє серце страхом твоїм, і нехай буде благодать твоя на мені, Господи, як вогонь, що палить у мені нечисті помисли.
Ти бо єси, Господи, світло більше всякого світла; радість більша всякої радости; успокоєння більше всякого успокоєння, життя істинне і спасення, що триває на віки віків. Амінь.



AKAFIST DO HOSPODA NASZOHO ISUSA CHRYSTA Kondak 1 Neperemożnyj Władariu i Hospody, ada peremożciu, ja, wriatowanyj wid wicznoji smerty, pochwału wypysuju Tobi, tworinnia i rab twij, ałe Ty, szczo majesz myłoserdia neskazanne, wid usiakych bid wyzwoły mene, szczo wzywaje: Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene. Ikos 1 Anheliw Tworcze i Hospody sył nebesnych, ożywy mij kwołyj rozum i jazyk na prosławu twoho preswiatoho imeny, jak kołyś Ty ożyw słuch i jazyk hłuchomu j nedorikomu, i toj zahoworyw, oś tak wzywajuczy: Isuse preczudnyj, Ty podyw dla anheliw; Isuse wsesylnyj, Ty riatunok dla prarodycziw; Isuse presołodkyj, Ty chwała dla patrijarchiw; Isuse presławnyj, Ty potuha dla wołodariw; Isuse ulubłenyj, Ty proroctw usich zdijsnennia; Isuse predywnyj, Ty dla muczenykiw syła; Isuse pretychyj, Ty dla monachiw radist´; Isuse premyłostywyj, Ty dla swiaszczenykiw nasołoda; Isuse premyłoserdnyj, Ty dla posnykiw wytrywalist´; Isuse presołodkyj, Ty dla pobożnych poticha; Isuse preczystyj, Ty dla diwstwennych czystota; Isuse predwicznyj, Ty dla hrisznykiw spasennia. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak 2 Pobaczywszy w hirkych slozach wdowyciu, Ty zmyłoserdywsia nad neju, Hospody, ta JIJI syna, szczo nesły do hrobu, woskresyw; toż zhlańsia j nadi mnoju, Czołowikolubcze, i duszu moju, hrichamy wbytu, woskresy, bo wona wzywaje: Ałyłuja! Ikos 2 Tajnu nezbahnennu zbahnuty bażajuczy, Pyłyp skazaw: “Hospody, pokaży nam Otcia”. A Ty jomu na te: “Tak dowho probuw Ty zi mnoju ta j szcze ne piznaw, szczo Oteć u meni, a ja w Otci?” Toż, nedoslidymyj, i ja zi strachom wzywaju do Tebe: Isuse, Boże predwicznyj; Isuse, cariu presylnyj; Isuse, Władyko dowhoterpeływyj; Isuse, Spase premyłostywyj; Isuse, choronytelu mij predobryj; Isuse, oczysty mene z hrichiw; Isuse, prosty meni złoczyny moji; Isuse, daruj meni prowyny moji; Isuse, nadije moja, ne opusty mene; Isuse, pomocze moja, ne widkyń mene; Isuse, Tworcze mij, ne zabud´ mene; Isuse, pastyriu mij, ne daj zabłukaty meni. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak 3 Syłoju wsewysznioju, Isuse, Ty obhornuw apostoliw, szczo perebuwały w Jerusałymi; I mene, pozbawłenoho dobrych dił, obhorny tepłotoju twoho Swiatoho Ducha ta dozwol spiwaty Tobi z lubowju: Ałyłuja! Ikos 3 Majuczy wełyki skarby myłoserdia, Ty kłykaw do sebe, Isuse, mytariw, i hrisznykiw, i pohan; ne pohordy ż mnoju, szczo tak duże do nych podibnyj, ta, jak myro dorohocinne, pryjmy ociu pisniu: Isuse, syło neperemożna; Isuse, myłoste bezmeżna; Isuse, krasoto preswitła; Isuse, lubowe newymowna; Isuse, Synu Boha żywoho; Isuse, pomyłuj mene, hrisznoho; Isuse, wysłuchaj mene, w porokach zaczatoho; Isuse, oczysty mene, u hrichach narodżenoho; Isuse, nawczy mene nikczemnoho; Isuse, proswity mene temnoho; Isuse, oczysty mene oskwernenoho; Isuse, wyprowad´ z maniwciw mene, zabłukanoho. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak 4 Bureju hłybokych sumniwiw ochopłenyj, staw Petro potopaty, ałe, pobaczywszy Tebe, Isuse, jak u ludśkij podobi Ty jdesz po wodi, piznaw u Tobi prawdywoho Boha i, wriatowanyj Twojeju rukoju, promowyw: Ałyłuja! Ikos 4 Poczuw slipyj, szczo Ty, Hospody, idesz popry nioho dorohoju, i staw błahaty Tebe: Isuse, Synu Dawydiw, pomyłuj mene! I Ty prykłykaw joho do sebe i widkryw jomu oczi; proswity ż mylistiu swojeju duchowni oczi sercia moho i ciłoho mene proswity, bo wzywaju do Tebe j mowlu: Isuse, wysot nebesnych Tworcze; Isuse, ludej widkupytelu; Isuse, pekelnych sył peremożciu; Isuse, wsiakoho sotworinnia prykrasytelu; Isuse, duszi mojeji utiszytelu; Isuse, uma moho proswitytelu; Isuse, sercia moho radoste; Isuse, tiła moho zdorowja; Isuse, Spase mij, spasy mene; Isuse, switło moje, proswity mene; Isuse, wid usiakych muk zwilny mene; Isuse, spasy mene nehidnoho. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak. 5 Bohopłynnoju Twojeju krowju Ty nas widkupyw kołyś, Isuse, wid zakonnoho proklattia, toż wyriatuj iz tenet, szczo w nych zapłutuje dyjawoł prystrastiamy tiłesnymy, prymanamy obłudnymy i ospalistiu pohubnoju, nas, szczo spiwajemo Tobi: Ałyłuja! Ikos 5 Koły dity jewrejśki pobaczyły w ludśkij postati toho, chto rukoju swojeju sotworyw czołowika, i piznały w niomu Hospoda, hałuzkamy zełenymy chwału jomu widdaty pospiszyły, spiwajuczy: Osanna! A my pisniu Tobi prynosymo, wzywajuczy: Isuse, Boże prawdywyj; Isuse, Synu Dawydiw; Isuse, cariu presławnyj; Isuse, ahncze neporocznyj; Isuse, pastyriu predywnyj; Isuse, choronytelu w dytynstwi mojim; Isuse, opikune w junosti mojij; Isuse, pochwało w starosti mojij; Isuse, nadije w smerti mojij; Isuse, żyttia po smerti mojij; Isuse, rozrado moja na sudi twojim; Isuse, Ty prahnennia moje, ne zastydaj mene todi. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak. 6 Zdijsniujuczy proroctwa i słowa bohonatchnennych wistuniw, Ty zjawywsia na zemli, Isuse, i, chocz newmistymyj, Ty prymistywsia i żyw miż lud´my, i wsi terpinnia naszi na sebe wziaw. Toż my, uzdorowłeni ranamy twojimy, nawczyłysia spiwaty: Ałyłuja! Ikos 6 Oswityło wseswit switło Twojeji prawdy i rozwijało dyjawolśku obłudu, bo bożyszcza pohanśki, Spase nasz, ne wstojałysia pered syłoju Twojeju, i popadały; a my, dostupywszy spasennia, wzywajemo do Tebe: Isuse, Ty prawda, szczo obłudu prohaniaje; Isuse, Ty switło, szczo wid usiakoho switła jasnisze; Isuse, Ty car, szczo syłu wsich peremahajesz; Isuse, Boże wsemyłostywyj; Isuse, Ty chlib żywyj, nasyty mene hołodnoho; Isuse, Ty dżereło rozumu, napij mene sprahnenoho; Isuse, Ty wbrannia wesilne, wbery mene tlinnoho; Isuse, pokrowe radosty, pokryj mene nehidnoho; Isuse, podatelu prosiaszczym, daj i meni slozy za moji hrichy; Isuse, Ty zdobutok dla wsich, szczo Tebe szukajut´, zdobud´ i moju duszu; Isuse, Ty widczyniajesz tym, szczo stukajut´, widczyny j moje serce okajanne; Isuse, widkupytelu hrisznykiw, oczysty mene z hrichiw mojich. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak 7 Majuczy widkryty tajnu, spokonwiku prychowanu, Ty daw sebe westy, Isuse, jak ta oweczka na zariz i jak jahnia, szczo pid rukamy stryżija mowkne; ałe jak Boh Ty z mertwych woskres, i w sławi na nebo woznissia, i pidnis iz soboju wsich nas, szczo spiwajemo: Ałyłuja! Ikos 7 Dywnyj twir pokazaw Tworeć, koły pryjszow miż nas, bożestwenno wtiłenyj wid Diwy; z hrobu woskres bez naruszennia peczati i do apostoliw czerez zamkneni dweri z tiłom uwijszow; toż, podywlajuczy ce, spiwajemo: Isuse, Słowo newymowne; Isuse, Słowo nespohladne; Isuse, syło nedosiażna; Isuse, mudroste nezhłybyma; Isuse, bożestwo nezbahnenne; Isuse, derżawo bezmirna; Isuse, carstwo neperemożne; Isuse, wołodarstwo bezkoneczne; Isuse, potuho najwyszcza; Isuse, właste wikowiczna; Isuse, Tworcze mij, ułaskaw mene; Isuse, Spase mij, spasy mene. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak 8 Baczaczy, jak czudodywno Boh woczołowiczywsia, widdalimsia wid marnoho switu i dumkamy zwernimsia do bożestwennoho, bo ż na te Boh zijszow na zemlu, szczob i nas do neba pidnesty, i my jomu spiwajemo: Ałyłuja! Ikos 8 Uweś buw na zemli, ałe j neba ne pokynuw buw bezmirnyj Boh, koły za nas dobrowilno strażdaw i smertiu swojeju naszu smert´ umertwyw, a woskresenniam swojim żyttia daruwaw usim, szczo spiwajut´: Isuse, Ty nasołoda sercia; Isuse, Ty kripost´ tiła; Isuse, Ty switlist´ ducha; Isuse, Ty bystrota rozumu; Isuse, Ty radist´ sowisty; Isuse, Ty nadija pewna; Isuse, Ty pamjat´ wikowiczna; Isuse, Ty pochwała najwyszcza; Isuse, Ty sława moja wełyczna; Isuse, Ty prahnennia moje, ne widkyń mene; Isuse, pastyriu mij, widnajdy mene zabłukanoho; Isuse, Spase mij, spasy mene. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak 9 Usi anhelśki syły beznastanno prosławlajut´ u nebi preswiate imja Twoje, Isuse, spiwajuczy: Swiat, swiat, swiat. A my, hriszni na zemli, tlinnymy ustamy spiwajemo: Ałyłuja! Ikos 9 Baczymo, szczo promowci wełemowni, nacze ryby, nimi pered toboju, Isuse, Spase nasz, bo ne spromożni pojasnyty, jak to Ty wodnoraz i Boh, i czołowik prawdywyj. A my, podywlajuczy ce tajinstwo, z wiroju wzywajemo: Isuse, Boże predwicznyj; Isuse, cariu nad cariamy; Isuse, wołodariu nad wołodariamy; Isuse, sudde żywych i mertwych; Isuse, nadije beznadijnych; Isuse, poticho zasmuczenych; Isuse, sławo wbohych; Isuse, ne osudy mene za wczynky moji; Isuse, po myłosti twojij oczysty mene; Isuse, widżeny ospalist´ wid mene; Isuse, proswity moji dumky serdeczni; Isuse, daj meni pamjataty pro smert´. Isuse; Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak 10 Swit spasty bażajuczy, pryjszow Ty, Schode wid usich schodiw soncia, do temnoho zachodu jestwa naszoho ta j upokorywsia aż do smerty: tomu imja Twoje prosławyłosia ponad usiake imja, ta j wid usich kolin nebesnych i zemnych Ty czujesz: Ałyłuja! Ikos 10 Predwicznyj cariu, Utiszytelu, Chryste prawdywyj, oczysty nas wid usiakoji skwerny, jak Ty buw oczystyw desiat´ prokażenych, i ozdorowy nas, jak Ty buw ozdorowyw hroszolubnu duszu mytaria Zakcheja, szczob my pokirno wzywały do Tebe: Isuse, skarbe netlinnyj; Isuse, bahatstwo nezliczenne; Isuse, pożywo żywluszcza; Isuse, napytku newyczerpnyj; Isuse, ubohych odinnia; Isuse, wdowyć oborono; Isuse, syritśkyj zachyste; Isuse, praciujuczych pomocze; Isuse, podorożnich prowidnycze; Isuse, morepławciw kermanyczu; Isuse, zatyszku sered buri; Isuse, Boże, pidnesy mene z upadku. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak. 11 Pisniu błahalnu prynoszu Tobi ja, nehidnyj, i, jak chanaanka, wzywaju do Tebe: Isuse, pomyłuj mene! Ce ż ne doczka, a tiło moje prystrastiamy luto szalije i palije żadoboju: toż ozdorowy mene, szczo spiwaje Tobi: Ałyłuja! Ikos 11 Switłodajnoho switylnyka dla tych, szczo w temriawi neznannia perebuwajut´, sperszu Pawło peresliduwaw Tebe, ałe, poczuwszy twij hołos bohomudryj, umyt´ proswitywsia duszewno; proswity ż tak samo temni oczi duszi mojeji, bo wzywaju do Tebe: Isuse, cariu mij wsesylnyj; Isuse, Boże mij wsemohutnij; Isuse, Hospody mij prebezsmertnyj; Isuse, Tworcze mij presławnyj; Isuse, nastawnycze mij predobryj; Isuse pastyriu mij preszczedryj; Isuse, Władyko mij premyłostywyj; Isuse, Spase mij premyłoserdnyj; Isuse, proswity poczuwannia moji, prytemneni prystrastiamy; Isuse, ozdorowy tiło moje, hrichamy ostrupłene; Isuse, oczysty rozum mij wid pomysliw marnych; Isuse, zachorony serce moje wid pożadań neczystych. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak 12 Obdaruj łaskoju mene, Isuse, usich dowhiw prostytelu; i pryjmy mene kajannyka, jak pryjniaw Ty Petra, szczo widriksia buw Tebe, i prykłycz mene ospałoho, jak kołyś Ty prykłykaw Pawła, szczo peresliduwaw Tebe, i wysłuchaj mene, szczo spiwaje Tobi: Ałyłuja! Ikos 12 Ospiwujuczy Twoje woczołowiczennia, wełyczajemo Tebe wsi i wirymo razom z Toboju, szczo Ty je Hospod´ i Boh, szczo z Otcem cariujesz i szczo budesz sudyty żywych i mertwych. Otodi dozwol-meni staty po twojij prawyci, bo ja wzywaju do Tebe: Isuse, cariu predwicznyj, pomyłuj mene; Isuse, kwite zapasznyj, pachoszczamy twojimy napowny mene; Isuse, tepłoto premyła, ohrij mene; Isuse, swiatyne widwiczna, oswiaty mene; Isuse, ryzo switła, prykrasy mene; Isuse, perłyno dorohocinna, osijaj mene; Isuse, samocwite kosztownyj, opromiń mene; Isuse, sonce prawdy, oswity mene; Isuse, switło preswiate, osiaj mene; Isuse, wid nemoczi tiła i ducha wyriatuj mene; Isuse, z ruk worożych wyzwol mene; Isuse, wid ohniu newhasymoho ta wid inszych muk wicznych zwilny mene. Isuse, Synu Bożyj, pomyłuj mene! Kondak 13 O, presołodkyj i wseszczedryj Isuse, pryjmy nyni ociu małeńku mołytwu naszu, tak jak Ty pryjniaw dwi wdowyni łepty, ta j ochorony ludej twojich wid worohiw wydymych i newydymych, wid najizdu czużynciw, wid neduh i hołodu, wid usiakoji żurby i rany smertelnoji ta zwilny wid pryjdesznioji muky wsich, szczo spiwajut´ Tobi: Ałyłuja! Mołytwa do Hospoda naszoho Isusa Chrysta Tobi, Hospody, jedynomu błahomu, nezłopamjatnomu, ispowiduju hrichy moji. Do Tebe prypadaju, nedostojnyj, spiwajuczy: Sohriszyw ja, Hospody, sohriszyw, i nedostojnyj ja spohlanuty na wysotu nebesnu czerez mnożestwo neprawd mojich. Ałe, Hospody, daruj meni slozy umyłennia, jedynyj błahyj i myłostywyj, szczob nymy ja umoływ Tebe i oczystywsia pered kincem wid usiakoho hricha. Straszne bo i hrizne misce maju projty, koły rozłuczusia z tiłom, i strine mene mnożestwo mriacznych i neludśkych demoniw, i nichto ne pospiszyt´ na pomicz i ne zbawyt´. Tomu prypadaju do Twojeji błahosty – ne peredaj mene krywdnykam, szczob ne pochwałyłysia mnoju worohy moji, błahyj Hospody, i szczob ne skazały: Pryjszow Ty do ruk naszych i nam Ty peredanyj. Ni, Hospody, ne zabud´ szczedrot twojich, i ne wozdaj meni za bezzakonniamy mojimy, i ne widwerny łycia twoho wid mene. Ałe radsze Ty, Hospody, nakaży mene mylistiu i szczedrotamy, a woroh mij nechaj ne radije mnoju, ałe pohasy pohrozy joho na mene i znyszcz use joho dijannia, i pokaży meni do Tebe put´ bezdohannu, błahyj Hospody. Bo chocz ja i zhriszyw, ne prybih ja do inszoho likaria i ne prostiahnuw ruky mojeji do czużoho boha. Toż ne widkyń molinnia moho, ałe wysłuchaj mene Twojeju błahistiu, i utwerdy moje serce strachom twojim, i nechaj bude błahodat´ twoja na meni, Hospody, jak wohoń, szczo pałyt´ u meni neczysti pomysły. Ty bo jesy, Hospody, switło bilsze wsiakoho switła; radist´ bilsza wsiakoji radosty; uspokojennia bilsze wsiakoho uspokojennia, żyttia istynne i spasennia, szczo trywaje na wiky wikiw. Amiń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz